We'Re Back!

Ne-am intors, si la propriu si la figurat!...deja la ora asta fiecare dintre noi este acasa, asta dupa ce ieri am trait la maxim briefing-ul(primul pentru majoritatea dintre noi) si apoi tutoriatul...sunt atat de multe de zis ca n-as sti de unde sa incep...sa incep de la momentul in care ne-am revazut toate in Bucuresti, prima oara dupa ce aflasem ca am intrat in finale?emotie mare...sau la momentul in care eu am ocolit tot Palatul Parlamentului pentru ca nu am nimerit intrarea?...sau momentul in care ne-am aflat clientul ...si prima data eu am avut impresia ca vom face o campanie pentru Nutline(sa nu ma intelegeti gresit...eram departe, si doamnele erau cat de cat una langa alta...si printr-o intamplare ciudata si tridimensionala, la mine a ajuns REDIM lucreaza cu NUTLINE...dar in final am inteles...REDIM lucreaza cu IMPACT Contractor &Developper)....am avut emotii mari...era prima data cand cineva venea si ne spunea exact ce doreste de la noi si ne trata ca pe niste profesionisti(ma rog, nu ca n-am fi niste mini-profesioniste)...a fost o experienta ce eu sigur nu o voi uita! Au fost momente si momente, momente in care frigul din sala Nicolae Balcescu ne distragea atentia de la vorbele tutorelui, dar si momente in care ne-am mirat de cat de interesante pot fi discutiile dintre PR-isti!...
ne-am dat ca suntem niste junioare, dar avem ce e mai important....dorinta de a invata cat mai mult, mai repede si mai bine!...suntem increzatoare si vrem ce e mai bun pentru clientul nostru, cat si pentru noi!....REDIM Rules...
PS: ne-am intors la figurat inseamna ca ne-am apucat din nou de treaba, cu o noua camapanie, cu un nou inceput si cu o alta atitudine, una sigur mai increzatoare si hotarata!

0 Comments:

Post a Comment