Leapsa de la Cora

Ca sa nu ramanem in urma cu leapsa de la Cora si pentru ca ne tot indemnam la scris una pe alta si pentru ca am decis impreuna ca fiecare sa raspunda personal la prima intrebare, incep eu prima:
1. Ce imi doresc pentru mine de la Olimpiadele Comunicarii?...pai eu imi doresc sa ma verific, vreau sa vad daca am invatat cum trebuie niste lucruri, vreau sa invat si mai multe si vreau sa particip la un eveniment ce are faima de concurs corect, ce incureajeaza performanta, unde nepotismele si favorizarile nefondate nu-si au locul. De asemenea, vreau sa-mi depasesc limitele si vreau sa ma uit in urma cu drag la inca o experienta de student...asta include si multe zambete si idei crete!
2.In ce stadiu ne aflam cu campania? Stam destul de bine am zice noi...daca se poate numi asa, suntem in perioada de "nuantare", "cizelare", respectiv incercam sa o imbunatatim, sa mai schimbam din idei...
3. dati mai departe!la capitolul acesta stam mai prost, cu datul mai departe...echipa ce mai concureaza din Sibiu nu si-a facut inca blog, deci nu avem ce da mai departe....dar daca mai auzim, promitem solemn ca dam mai departe...ca nu-i frumos sa tinem pentru noi! :) Link

1 Comment:

  1. Titus said...
    Salut echipei REDIM,

    o leapsa de la mine.
    10 motive sa mergi la Olimpiadele comunicarii.

    Ce trebuie sa faci?
    - Scrie post-ul despre cele 10 motive
    - Da mai departe leapsa la alte 3 persoane/echipe

    Spor,

    Titus

Post a Comment