Detalii din spatele cortinei

Cand am auzit prima oara de Olimpiadele Comunicarii eram in clasa a XIIa. Atunci mi-am spus ca este un concurs la care numai cei mai buni se duc si ca nu ar fi cazul sa ma inscriu atunci cand voi intra la facultate. Lucrurile insa se mai schimba. Increderea in sine creste de la an la an, experientele se adauga si in anul II m-am hotarat sa particip la Olimpiadele Comunicarii. Atunci eram in echipa VOX, cu care am intrat in finale. Ne-am despartit, ca sa spun asa, pentru ca eu vroiam in continuare relatii publice iar celelalte colege, comunicare institutionala.
Astfel s-a nascut echipa REDIM, o echipa entuziasmata si cu multe idei. (bune:)

Am vrut sa avem in componenta noastra si studenti din anul II. Astfel, chiar in ziua in care s-au dat brief-urile ne-am dat intalnire cu cei din anul II si am inceput sa le vorbim despre OC. Le-am povestit despre campaniile trecute pe care le-am facut, le-am spus ce trebuie sa contina o campanie de RP, cat de importanta este cercetarea. Au fost atente (au venit doar fete), putin indecise dar pana la urma am ales doua dintre ele. Vreau ca traditia sa mearga mai departe. Asa cum am fost eu in anul II si a venit o colega mai mare ca mine sa-mi vorbeasca despre OC asa am facut si noi. Asa sunt sigura ca si anul urmator Sibiul va fi prezent la OC.



Le doresc tuturor participantilor la OC mult succes si pentru cei care inca nu s-au decis, va spun sincer ca este o experienta care nu poate fi uitata, inlocuita ci doar retraita!

0 Comments:

Post a Comment