Cand am auzit de O.C am considerat ca nu am suficient timp sa ma pregatesc...M-a sunat o colega(I-ul echipei) sa ma intrebe daca nu vreau sa particip si i-am zis ca ma gandesc si o sa ii spun...Mi-a zis ca as putea sa particip la o intalnire sa vad despre ce este vorba...Am acceptat doar din politete, nu am putut sa o refuz...Dar in momentul in care fetele mi-au prezentat ideea, m-am indragostit pe loc de tot ce presupune aceasta campanie...Iar acum petrec tot timpul gandindu-ma la campania noastra si la munca frumoasa de echipa!Daca as intoarce timpul si Iulia m-ar suna din nou sa ma intrebe daca vreau sa particip as spune cel mai hotarat DA din viata mea!! Sper sa fie cat mai multi participanti!!Sa nu rateze o asemenea sansa!

1 Comment:

  1. Oana said...
    Salutare! Aveti o leapsa de la mine. 10 motive pentru care mergeti la Olimpiade si inca 3 nume la care merge leapsa.

    Spor!

Post a Comment