schimbari...de primavara!

Dupa un brainstorming lung, ne-am dat seama ca putem mai mult...si asa am schimbat, din nou...campania!mai curajoase, mai nebunatice, intr-un fel REDIM Reloaded!doar ca acum ne dam seama ca mai e o saptamana pana la dead-line si simtim cum ne fuge timpul si nu mai stim sa-l prindem...il declaram pierdut prin parcuri cu copaci infloriti!...am intrat in febra pregatirilor, ne-am innebunit cunoscutii cu reciclarea si chiar o visam in somn...sa fie asta pasiunea descatusata?...ne place cum prinde contur campania, ne place cum creste pe zi ce trece!...doar ca am fi vrut sa mai fie macar o zi!...dar stim ca asa va fi si meseria, stim ca fara pasiune si dedicare suntem goi pe dinauntru!
Speram sa fie de bun augur schimbarile...o primavara plina de schimbari tuturor!

0 Comments:

Post a Comment