Am păstrat momentul...

...să ne prezentăm individual, în căteva cuvinte...multă lume ştie de echipa REDIM, dar de Roxana, Eliza, Diana, Iulia şi Mihaela, nu se ştie mai nimic...

ROXANA - Bună şi nebună. Blondă şi isteaţă. Credincioasă şi libertină. Feministă şi visătoare. Interesată şi interesantă. Optimistă şi sociabilă. Posesivă şi pasională. Sensibilă şi puternică. 

ELIZA - Optimismul e punctul meu forte. Sper, visez, îmi imaginez...Dar mă trezesc din vis şi lupt! Lupt pentru schimbare, a mea, a ta, a tuturor!

DIANA - Sunt ideea pe care o aşteptai, răspunsul care se lasă aşteptat, curiozitatea care nu vrea să plece, speranţa că totul va fi bine şi magia care te va surprinde. Restul e tăcere.

IULIA - Îmi plac dimineţile de primăvară şi oamenii, nu aş putea trăi fără iubire şi vreau să mă întrec pe mine în fiecare zi. Răspândesc căldura celor din jurul meu şi imi plac fluturii. Visez să călătoresc la Polul Nord şi câştig mai tot timpul pariurile.

MIHAELA - Sunt imprevizibilă şi nestatornică. Nu aş putea trăi în monotonie şi imi place adrenalina, să descopăr cele mai ascunse locuri, să iubesc, să urăsc, să ţip, să mă răzbun şi cel mai mult ador să risc. Viaţa bate filmul!

0 Comments:

Post a Comment