....Si eu p-aici...

imi cer scuze ca nu am scris pana acum...mai ales colegelor care au insistat...pb cu netul..sincer, la inceput, cand diana mi-a propus sa intru in echipa, nu stiam ca o sa fie asa...interesant. imi place viata activa si, prin urmare, sa cunosc locuri noi, dar mai ales persoane interesante de la care poti invata ceva (cum a fost la conferinte - foarte repede a trecut timpul in martea aceea -au reprezentat pentru mine ceva nou, prin prezenta persoanelor importante, persoane care au vorbit despre experienta lor profesionala, sper ca si noi vom fi vreodata in aceasta ipostaza..).
...referitor la fetele mele.... pot spune ca "ne-am gasit"...fiecare intalnire de-a noastra este tulburatoare... Drumurile la Bucuresti au inceput sa fie frumoase, bineinteles in compania Roxanei si Elizei.. Cea mai frumoasa zi a fost miercuri, cand ne-am intalnit pt briefing si tutoriat, si tot atunci, seara, cand, desi fetele erau ff obosite, le-am convins sa iesim in mall, la un film la care Eliza a adormit..pe motiv ca l-a mai vazut o data, s-a justificat ea..sigur!! ..... I will be back!

0 Comments:

Post a Comment



Blogger Template by Blogcrowds